TITRACIJA 006 FEATURING DRACO

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Nakon malo tvrđih drum and bass setova, koji su obilježili posljednja dva izdanja Titracije, ovaj ambientalni/IDM koji vam donosimo u njenom šestom izdanju potpisuje Ivan Galetić, za prijatelje DraCo. Rođen u Virovitici u šarenim 80-tim godinama, odrastao i rejvao u ludim 90-tim godinama, počeo svirati dolaskom u Zagreb u 00-tim, a još nije odrastao u 010-tim. Veliki protivnik odrastanja i ozbiljnosti.

Tijekom srednje škole lagano petljao sa sekvencerima i sustavno zlostavljao prvi Yamaha synth spojen na digitalizator zvuka. Bilo je trenutaka i kad je glava obitelji ulazila u sobu jer je mislio da se nešto ruši. Pasionirani skupljač rejv klasika na CD-ima (kućna fonoteka koji su rijetki vidjeli) i vinilima (ima ih šarenih, prozirnih, hologramskih, s autogramima DJ-eva, u obliku trokuta i sl.). Smatra da je glowstick i rejv oprema koja svjetli u mraku djelo genijalca kojem treba pokloniti Nobela i imenovati bar jednu ulicu ili trg po toj osobi.

Voli glazbene ekstreme – od proučavanja skroz mirne glazbe do fenomena brzog techna i hardcore zvuka.

2006. godine s prijateljem Blurixom pokreće netlabel Diggarama koji nakon godinu dana prerasta u klupski pokret u klubu Aquarius. Tijekom godina doveli su i rejvali na najveće od najbržeg techna. U šali govori da sljedeći tjedan završavaju novi Diggaramin sajt, ali uvijek iskoči neka situacija pa se to ne ostvari. Ali sljedeći tjedan će stvarno biti online… Tijekom godina Diggarama je kao netlabel izdala najbolje od elektroničke glazbe (raznih stilova), a sve je besplatno za download.

Tijekom producentske karijere sudjelovao na soundtracku za kanadski art film I Communicate, posudio trake za trailer za filmove, susjede neuspješno pokušao glazbeno obrazovati (u znak zahvalnosti su mu policiju pozvali) i misli da je TB303 izum stoljeća.

Voli eklektičnost u setovima bez obzirao svirao techno, hardcore ili ambient.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

DRACO O SVOM TTV MIKSU

Ovaj miks predstavlja drugačiji izbor glazbe od mog inače normalnog “oružja izbora”. Prije 6-7 godina sam usporedno s tvrđim techno setovima počeo svirati i čudnije kombinacije ambient/idm glazbe kakva se inače ne može čuti po klubovima. Ni u okolici, a kamoli kod nas.

Takve selekcije sam najčešće svirao na trance festivalima jer na takvim događajima uvijek postoje chill floorovi vizualno prilagođeni ovakvoj i sličnoj glazbi. Sam set se jednostavno može opisati kao eklektično putovanje zvukom s varijacijama – da se slušatelj ne uspava baš u potpunosti nego da uživa u raznolikosti.

Photo by Nikola Fox[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

1 Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s